Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Sabtu, 28 Februari 2009

Nak Ucap Terima Kasih..

Salam..

Tujuan posting aku kali ni sebab nak ucapkan jutaan terima kasih kepada rakan contact, rakan QSO dan rakan ham pertama yang aku berjaya QSO dengan beliau hari tu , sebab tu first time aku keudara menggunakan callsign 9W2-ZLF ..

Rakan tersebut bercallsign 9 W 2 - Z L H .. Handle Bang Hazali.. kalau x silap aku ..
QSO berlangsung hampir 30 minit di V 16 ( kalau x silap ) ..

Memang kepada sesetengah orang.. Apa lah yang hendak dibanggakan kalau setakat dapat contact dengan local station..

TETAPI.. Aku berbangga sebab berjaya QSO dengan rakan yang x pernah aku berjumpa sebelum ni.. Dan juga.. Tu kali pertama aku tx kat frequency amatuer radio..

p/s.. dh lama tak keudara aku ni.. rig pun dah lama tak panas..


73
9W2-ZLF

Tiada ulasan: