Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Khamis, 3 April 2008

GEMPAR !!! SLD-2 DICEROBOH..

Heh,,
dah lama aku tak posting kat blog ni..
Maklumlah..Xde idea..

Pada 2 April 2008 , lebih kurang 11:36 PM ( waktu Malaysia )
SLD-2 diceroboh oleh warga asing..yang kononnya dari Iran..apabila ditanya..
penceroboh itu dengan sesuka hatinya bercakap dan ada masa2 tertentu , menggunakan bahasa yang agak kasar ! KURANG AJAR BETUL !

Lepas tu , penceroboh tu kata ,
MINTAK MAAF DENGAN DIA , BARU DIA MENINGGALKAN FREKUENSI SLD-2...
KURANG AJAR GILER...HUH !

Dia ada ugut2 dan bercakap mengenai pistol / senjata...
tapi aku tak sempat nak record yang tu..
aku sempat rekod bila dah last2..

Satu nasihat aku kat rakan2..
Kalau ada dengar lagi audio tu atau gangguan atau QRM..
kalau boleh..Reverse kan audio tu..
Kot2 kalau lokasi pemancaran tu berdekatan dengan QTH anda..

Sekian..

7 3

Tiada ulasan: