Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Khamis, 17 April 2008

Hmm..

Assalamualaikum..

Apa yer aku nak tulis kat blog aku nie..hmm..
ada cadangan tak..??

Sebab aku ni pun baru lagi dalam dunia Ham Radio ni..( kalau aku tulis ham jer nanti ada orang salah faham..hehe )
Bila aku tengok blog rakan2 ham radio yang lain..
Fuh..penuh dengan informasi teknikal , propagasi , radiasi , SOP , DX , HF ,CW ,SSB , LSB , USB , 6M BAND , 80M BAND , 10 M BAND , set2 radio amatur , projek2 homebrew , tips2 untuk rakan2 lain..
Tapi di blog aku ni..sunyi jerw..tanpa sebarang info dari aku..
Yelah , aku ni lesen kelas B pun tak ada lagi..hmm..so ilmu pengetahuan yang aku ada ni pun sikit jer..
tak cukup untuk disampaikan..
lebih2 lagi mengenai teknikal , yang lain2 tu lagilah..
yelah , aku ni selalu guna kat 2M band ( hmm..sbenarnya bukan 2m band pun.. )
mode FM jerw...huhu..

Jadi..
aku nak minta maaf kat rakan2 yang melawat blog ni..
kalau2 kat blog aku ni tak ada informasi yang berguna..
kalau2 aku hampakan anda semua.. :-)

Tiada ulasan: