Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Selasa, 8 Julai 2008

Apa Aku Nak Jawab..?

Assalamulaikum dan salam sejahtera..
berjumpa lagi didalam rancangan....tom tom bak...hehe..
mengarut jer..

Bila ada orang tanya anda..
mengenai apa itu Radio Amatur..??
apa yang anda jawab..??

hermm...
sebenarnya..
bila ada orang tanya aku..
apa itu radio amatur..
aku teragak2 nak jawab..
sebab aku memang tak bagus dalam memberi penerangan..

aku hanya boleh jawab..
radio amatur tu sejenis hobi..
kalau dalam keadaan bencana alam..
team radio amatur akan turun padang..
lepas tu aku boleh jawab lagi.
kita boleh berhubung dengan ham operator kat luar negara...

adakah jawapan yang aku berikan itu tepat..??
hmm..kalau salah..
harap sifu2 radio amatur tak marah aku yer..
sori sangat2..

sebab dah berapa orang kawan aku tanya..
pasal radio amatur.. :-)

ingat nak ajak diorang sekali..
tapi yelah kan..
bukan semua orang minat radio amatur..
kalau radio fm tu..ramailah yg minat...
era fm...haha..


p/s..nak sangat tengok lagi ramai operator radio amatur yang masih dibangku sekolah.. :-)



73..
c u next2 time..

Tiada ulasan: