Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Jumaat, 4 Julai 2008

Minat Baru Aku..

Hmm..
eh..lupa nak bagi salam..
Assalamulaikum and selamat sejahtera..

Hmm...
aku ada minat baru lah..
nak tau tak..??

aku teringin nak ada Private Pilot License..
tapi.........aku pakai cermin mata..huhu.. :-(
mana boleh jadi pilot...waaaaaaa.....
menangis aku...


setiap kali aku tengok kapal terbang kecil terbang di udara..
aku akan rasa excited..
mcm ham operator dapat rig all band hf+tuner+antenna...hehe

tapi yelah..
kos nak dapat lesen private tu..
mahal sangat...
smpi puluh2 ribu..

mungkinkah impian aku ni..
hanya kekal sebagai impian..??????????????
hmmmm.....



73..
c u again next time.

Tiada ulasan: