Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Rabu, 16 Julai 2008

Kesian Diorang..


Gambar atas tu aku ambik pagi tadi..rabu 16 july..

kesian betul diorang..
tersangkut dalam kesesakan jalan raya yang MELAMPAU..
disebabkan road block yg berada berbatu2 di hadapan..
kalau lah aku berada di situasi diorang..
confirm aku naik gila n langgar semua kereta kt situ..

aku dapat banyangkan beberapa situasi yg dihadapi pemandu2 tu..

-dah lambat pergi kerja..and kena marah dgn bos
-dah lambat pergi kuliah..and kena marah dgn lecturer
-dah lambat jumpa client..and projek batal
-dah lambat pergi meeting..and lagi sekali kena marah dgn bos
-dah lambat pergi hospital..and maybe keluarga yg tersyg dah pun pergi buat selama-lamanya
-dah lambat hantar anak ke sekolah..and tak pasal2 kena tahan dgn pengawas..
-dah lambat pergi exam..and tak pasal2 fail exam tu
-dah lambat pergi event penting...and tak pasal2 terlepas event tu..yg mngkin skali seumur hidup..


yg pasti..
takde siapa yg suka situasi mcm ni..


73..

1 ulasan:

Esteban Granero berkata...

wa rasa wa pernah kena jam ni. terasa jugak lah sesaknya walaupun naik motor. hehe!