Selamat Datang and Welcome

Assalamualaikum dan salam sejahtera ,

Terima Kasih Kerna Sudi Melawat Blog Rasmi Untuk , 9W2-ZLF. Pertama Sekali , Mohon Maaf Jika Kandungan Blog Ini Menyentuh Perasaan Mana-mana Pihak , Dan Sekiranya Ada Kekasaran Bahasa Di Blog Ini.

Untuk Pelawat Yang Merupakan Kali Ke-2 Atau Lebih , Jutaan Terima Kasih Saya Ucapkan.

Silakanlah Baca Artikel2 Yang Ada Kat Sini , Maybe Takdelah Bagus Sangat Pun Apa YAng Tertulis Kat Sini..
Maklumlah , Penulisnya Baru Setahun Jagung Berkecimpung Dalam Ham Radio , Dunia Blog dan Di Alam Ini..


73

Jumaat, 4 Julai 2008

Merdeka..! Merdeka..!....HeHe

Assalamualaikum n salam sejahtera to all..

Merdeka...!..
Eh..belum bulan Ogos lagi..
tapi kenapa aku laungkan Merdeka..?????
pelik tak..
haha...


Cerita dia macam ni..
pada tanggal 3 Julai 08..
adalah last paper utk final exam semester satu aku kt Unisel..
paper Human Anatomy And Physiology 1..
err...susah giler lah kalau tak baca...

tapi sekarang..
dah cuti..
so bebas lah..
haha...
even utk waktu yang sekejap je..
tapi amat bermakna sekali..

target aku utk subjek ni..
Lulus pun cukup...

2 paper lain..
aku harap leh dapat C or B..
kalau lah..
subjek Pengajian Malaysia dengan Profiency English...
agak senang..


tapi agak susah..haha
boleh faham..??

Unisel baik hati..
buat exam kat Dewan Serbaguna...
besar and sejuk gilerrrr....
best2...
nyaman je bila jwb exam..
tpi bila dah lama kt dlm tu..
gigil jugak...haha


mcm mna dgn result aku nnti..???
adakah aku akan mndapat 4.0..???
3.5..????
2.5..????
wallahualam...
kita tunggu dan lihat.... :-)


73..
c u again next time..

Tiada ulasan: